Saturday, December 22, 2012

RM25K Pendapatan Bulanan Sampingan

RM25K Pendapatan Bulanan Sampingan
Posted by batmanidid@yahoo.com from Kedah

Salam sejahtera,

 

       Saya ingin memperkenalkan satu perniagaan yang menguntungkan. Perniagaan ini ialah….. Stiforp!!!! Stiforp adalah satu sistem yang lengkap yang dapat membantu mempromosikan perniagaan anda dan Stiforp dapat memberi pendapatan tambahan jika anda menaja orang sambil mempromosikan perniagaan anda.

 

                WALAUPUN tak ada bisnes yang mahu dipromosikan tapi anda dapat juga menyertainya dengan cara mudah hanya perlu taja sahaja orang dalam erti kata lain mengajak orang menyertainya dengan menjadi “paid member”. Bayarannya memang lumayan bagi satu sahaja orang yang anda taja akan dibayar $25(RM75) dan ianya dibayar mingguan. Kemudian, apabila bilangan orang memenuhi sistem matrik anda akan dibayar $2047(RM6000…) hingga $8151.50(RM25 000) ianya DIBAYAR bulanan terus ke kad debit payoneer(percuma apabila dimohon) iaitu produk stiforp atau terus masuk ke bank anda.

 

              Mudah, memang mudah caranya hanya jadi “paid member” dengan membayar $49.95(RM180) bulan pertama dan bulan seterusnya hanya $9.95(RM32..) untuk PAKEJ BULANAN  yang memberikan bayaran sistem matrik $2047(RM6000..) SETIAP BULAN. Bagi PAKEJ SETAHUN 12 bulan pula berbeza kerana ia lebih jimat, anda hanya perlu bayar $149.95(RM520) dan pendapatan bulanan sistem matrik anda adalah $8151.50(RM25000) BULANAN. RM25 000!!!! Tu, tidakah anda terfikir apakah kehidupan anda pada masa hadapan jika setiap bulan pendapatan anda seperti itu….

 

            Jika anda betul-betul berminat jangan tunggu lagi!!! Kerana,,,,  peluang sudah ada di depan mata anda untuk membina masa depan yang lebih kukuh dari yang ada sekarang. Jika anda benar-benar ingin berusaha untuk itu jangan berfikir lama membuang masa kerana jika hanya membuang masa berfikir anda tidak akan ke mana. Percayalah!!!!! Anda hanya boleh melihat rakan-rakan anda yang berfikir dan bekerja pada masa yang sama berjaya memiliki kehidupan yang mewah.

 

Bagaimana, Berminat??? Jika ya sila ke laman web ini :

http://simplebisnes.com/zackraider

http://smartdebitcard.net/zackraider

http://bisnespower.com/zackraider

 

Untuk pertanyaan???

Hubungi saya >>>>

Zack

H/P : 0175357965

Email : batmanidid@yahoo.com

Facebook : zax.id.7@facebook.com

Detail :http://www.1ads.my?action=ClassifiedDetail&id=2189&iklantitle=RM25K+Pendapatan+Bulanan+Sampingan

No comments:

Post a Comment