Thursday, January 10, 2013

CLASS CEPAT MEMBACA ANAK ANAK FEBRUARY 2013

CLASS CEPAT MEMBACA ANAK ANAK FEBRUARY 2013
Posted by hettiyati@yahoo.com from Selangor

Selamat datang ke e-Xra.com - idaman membaca anak anda. e-Xra ialah singkatan kepada \'eclectic-Express reading approach\'. Ia merupakan satu teknik membaca cepat melalui pengecaman bunyi suku kata tanpa perlu mengenal huruf dan mengeja. Kanak-kanak membaca sejurus mengenal dua suku kata yang pertama. Kaedah ini memudahkan ibubapa dan guru mengajar anak-anak membaca dengan lebih berkesan, sistematik dan cepat! Tuisyen Di Rumah Tempat : Bandar Technology Kajang Hubungi : Puan Hettiyati 019 2994240 Pengambilan Amat terhad Umur : Dari 5 thn ke atas sahaja Ibu Anak Bermasalah Membaca รข€˜Pada mulanya dari Darjah 1, anak saya tidak mengenal huruf langsung. Pada Tahun 3, saya kenalkan Kaedah e-Xra kepada anak saya, saya nampak perubahan yang begitu ketara sekali. Pertama dia dapat membaca dalam masa 3 bulan walaupun doktor telah sahkan dia sebagai anak slow learner. Yang paling istimewa ialah melalui Kaedah e-Xa ini, anak saya tak perlu mengeja, tetapi terus membaca. Bila dia boleh membaca, mindanya cepat menangkap dan dia rasa terangsang\'. Pengakuan Pn Robiah Khalid, Kajang, ibu anak Slow Learner Dlm rancangan Malaysia Hari Ini , 20 Dis. 2005.

Detail :http://www.1ads.my?action=ClassifiedDetail&id=2286&iklantitle=CLASS+CEPAT+MEMBACA+ANAK+ANAK+FEBRUARY+2013

No comments:

Post a Comment