Monday, October 28, 2013

Tepung Magik +Chezzy Sauce Powder+Mashed Potato+Rempah Mee Bandung Batu Pahat + Rempah Ayam Panggang Shazmi

Tepung Magik +Chezzy Sauce Powder+Mashed Potato+Rempah Mee Bandung Batu Pahat + Rempah Ayam Panggang Shazmi
Posted by al.liya@yahoo.com from Selangor

BELI JIMAT DENGAN BORONG!!!

1)Tepung serbaguna TEPUNG MAGIK!
2)Cheese dasyat sedap CHEZZY SAUCE POWDER i-MUKMIN!!
3)Mashed POTATO powder i-MUKMIN do it yourself!!!!
4)SERBUK AYAM PANGGANG BEREMPAH SHAZMI!

5)REMPAH MEE BANDUNG BATU PAHAT since 1960!!!

Tepung Goreng serbaguna ini mendapat gelaran TEPUNG MAGIK oleh sebab kerangupannya yang kekal berjam-jam lamanya. Digabungkan dengan CHEZZY SAUCE yang Cukup mudah disediakan, hanya ditambah air panas sahaja. Hasilnya sama seperti mana cheese yang lain. Sedap, enak, sehingga menjilat jari. Lengkapkan dengan MASHED POTATO POWDER yang dibuat menggunakan kentang asli bagi mewujudkan rasa yang lemak dan berkrim serta 97% fat free!!!!
\"\"
Sajikan tetamu anda dengan Ayam Panggang buat sendiri dengan menggunakan SERBUK AYAM PANGGANG BEREMPAH SHAZMI yang sememangnya mudah dan sedap!!

REMPAH MEE BANDUNG BATU PAHAT menjadikan anda mcm chef hebat!! Dengan hanya 1 pek, anda dapat menyediakan 3 jenis masakan : mee bandung, mee goreng mamak dan mee rebus. Di warisi turun temurun sejak 1960, dengan rempah yang di proses segar, menjadikan ia sajian unuk dan lain dari lain!!!


DAPATKAN SEGERA SECARA BORONG, LEBIH JIMAT, LEBIH PUAS HATI!!!!

CALL/SMS 013-3703107 SEKARANG!!!!

Detail :http://www.1ads.my?action=ClassifiedDetail&id=3944&iklantitle=Tepung+Magik+%2BChezzy+Sauce+Powder%2BMashed+Potato%2BRempah+Mee+Bandung+Batu+Pahat+%2B+Rempah+Ayam+Panggang+Shazmi

No comments:

Post a Comment