Monday, June 30, 2014

PINJAMAN BERLESEN MUDAH CEPAT DAN SEGERA !! INTEREST 1.5% SAHAJA

PINJAMAN BERLESEN MUDAH CEPAT DAN SEGERA !! INTEREST 1.5% SAHAJA
Posted by kkhor111@gmail.com from Kuala-Lumpur

SYARIKAT PINJAMAN WANG BERLESEN

* PELBAGAI KEMUDAHAN DARI SEKTOR PINJAMAN SERTA KHIDMAT NASIHAT KEWANGAN YANG MUDAH UNTUK ANDA

*PINJAMAN RM1000 HANYA BAYAR BULANAN *SERENDAH RM98 SAHAJA   

*INTEREST 1.5% SEBULAN*

*DIANTARANYA :-

-PINJAMAN PERIBADI

-PINJAMAN MELALUI PAJAKAN

-PINJAMAN PERNIAGAAN

-PINJAMAN SEMULA PERUMAHAN

 

**PINJAMAN SEGERA

**PINJAMAN UNTUK SENARAI HITAM

**PEMINDAHAN PINJAMAN DI SYARIKAT LAIN

**PENYEMAKAN STATUS CTOZ

 

***TERBUKA KEPADA SEMUA SEKTOR DIANTARANYA :-

[ BEKERJA/PENIAGA/PESARA/KERAJAAN/BADAN BERKANUN/ SWASTA/KILANG/SENARAI HITAM ]

è TIADA PENJAMIN & TIADA PEMUNGUT HUTANG

è PROSES YANG SINGKAT

è SEGALA MAKLUMAT DI RAHSIAKAN

è  PINJAMAN LULUS DLM 1 JAM SAJA

è BOLEH MEMOHON JIKA MASIH BERHUTANG

 

JikaAndaBerminat,SilaLayari Website Kami Di http://www.pinjaman.biz @ MenghubungiPihak Kami SegeraDitalian Yang Tertera03-62574899

&019-2444009 (bibi)@ 017-6762263(liza)

@kkhor111@gmail.com

(AREA KL DAN SELANGOR SAHAJA)

 

Detail :http://www.1ads.my?action=ClassifiedDetail&id=4911&iklantitle=PINJAMAN+BERLESEN+MUDAH+CEPAT+DAN+SEGERA+%21%21+INTEREST+1.5%25+SAHAJA

1 comment:

  1. Hello, nama saya setyaningsih Novi dari bandar megalang, saya mahu menggunakan media ini untuk memaklumkan kepada semua dalam kumpulan ini dan blog memohon pinjaman berhati-hati kerana terdapat penipu mana-mana. beberapa bulan lepas, i adalah dari segi kewangan ke bawah dan saya memutuskan untuk mendapatkan pinjaman dari Man dalam syngapore dan saya telah ditipu oleh seorang lelaki dalam syngapore. Saya hampir berputus asa sehinggalah seorang kawan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang boleh dipercayai dan tulen dipanggil Puan Emiliana, pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan saya jumlah pinjaman sebanyak RM250,000 tanpa tekanan pada kadar faedah sebanyak 2% yang merupakan yang berpatutan kadar faedah untuk saya.

    selepas pemindahan pinjaman saya ke akaun bank saya, saya amat terkejut apabila saya memeriksa baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah yang saya mohon pernah menjadi pemindahan terus ke dalam akaun saya oleh Puan Emilaian tanpa berlengah-lengah. Kerana saya berjanji ibu bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang ramai boleh mendapatkan pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman apa-apa jenis, sila hubungi Puan Emiliana melalui e-mel: emilianawilson111@gmail.com

    i menggunakan masa ini untuk memaklumkan kepada semua bahawa anda juga boleh hubungi saya di e-mel saya: setyaningsihnovi1990@gmail.com dan Puan Aisha bukafia yang memperkenalkan saya dan memberitahu saya mengenainya Mrs.Emiliana, Dia juga mendapat pinjaman baru dari Puan Emiliana Anda boleh juga hubungi melalui e-mel: mrsaishabukafia@gmail.com sekarang, semua yang saya akan lakukan ialah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun bulanan.

    saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Allah SWT untuk menggunakan Puan Emiliana untuk menukar cerita kewangan saya dan sekarang saya adalah seorang pemilik bangga dengan perniagaan saya sendiri, semoga Allah terus memberkati Mrs Emiliana dan terus menggunakan beliau untuk membantu kita semua dalam masalah kewangan

    ReplyDelete