Monday, March 26, 2012

Tiada Lagi Uban Dengan Krim Uban Zulaikha

Tiada Lagi Uban Dengan Krim Uban Zulaikha
Posted by zyorder@gmail.com from Selangor



Krim  uban Zulaikha berkonsepkan ciri-ciri Islam yang banyak  menitikberatkan  aspek suci dan mengikut piawaian IMP (Islamic  Manufacturing Practise).
Krim Uban Zulaikha telah diformulasikan mengikut cara-cara tradisional yang menekankan bahan-bahan semulajadi yang berasaskan tumbuh-tumbuhan seperti haruman limau purut, minyak kelapa dara (cocus nucifera oil), bunga raya (hibiscus rose sinensis) dan olea europaea oil.
Bahan-bahan ini mampu mengatasi masalah rambut gugur, kelemumur, gatal-gatal kulit kepala (berkerak) malah menghitamkan rambut dari dalam.





Dengan erti kata lain, ianya mengelakkan dari pertumbuhan rambut putih iaitu uban. Krim uban Zulaikha telah diuji penyelidikannya melalui beberapa testimoni pengguna. Krim uban Zulaikha bertindak dengan cepat dan berkesan dan sangat mudah untuk menggunakannya.

Caranya adalah dengan meletakkan krim uban Zulaikha pada hujung jari dan digosok-gosokkan ke kulit kepala untuk hasil dan kesan maksimum. Boleh juga dipakai pada waktu malam atau pagi. Rambut boleh dicuci atau dibersihkan pada keesokkan harinya sebagaimana biasa dan tidak perlu bersyampu setiap hari.

Kesan pada uban yang sedia ada akan menjadi keperang-perangan. Krim uban Zulaikha telah mendapat kelulusan NOT 090200345 K daripada Kementerian Kesihatan Malaysia. Bagi seluruh rakyat Malaysia yang ingin mencuba Krim uban Zulaikha ini bolehlah menggunakannya tanpa was-was dan ragu-ragu dari segi kebersihan dan pembuatannya adalah dari kilang bertaraf Bumiputera dan halal serta mempunyai sijil IMP yang telah mendapat pengiktirafan.

TESTIMONI

~Pn Siti Rokiah~
Saya mempunyai masalah rambut berkelemumur. Sudah banyak produk saya cuba tapi tidak dapat mengatasi masalah saya ini. Setelah saya melihat iklan mengenai krim uban Zulaikha pada akhbar KOSMO saya terus membeli & mencubanya. Setelah mencubanya hampir 3 minggu saya dapati kelemumur saya semakin kurang & rambut saya mudah disikat. Saya memakainya pada waktu siang walaupun saya bertudung. Kini saya yakin dengan keberkesanannya.

~Shah~
Salam, saya Shah daripada Bandar Tasik Puteri adalah pengguna Krim Uban Zulaikha sejak dari bulan Febuari 2009 kerana mengalami masalah rambut gugur, kelemumur dan juga uban. Pada minggu kedua penggunaanya saya dapati rambut saya kurang gugur dan masalah kelemumur juga berkurangan. Saya terus menggunakan produk ini kerana yakin dengan bahan-bahan semulajadi yang terdapat dalam kandungan seperti ekstrak biji betik yang dipercayai turun temurun tentang kesannya untuk menghitamkan rambut. Selepas 3 bulan penggunaan yang berterusan saya dapati rambut baru saya mula tumbuh dan uban juga berkurangan malah masalah rambut gugur dan kelemumur sudah tiada. Saya yakin produk ini mempunyai standard IMP iaitu Ć¢€™Islamic Manufacturing PractiseĆ¢€™ tentang kesahihan kebersihan dan status halal kerana mendapati produk ini adalah halal produk dan halal kilang.


KELEBIHAN KRIM UBAN

  • Menghitamkan rambut (segera 10 minit).
  • Menghilangkan kelemumur.
  • Menyuburkan rambut.
  • Membekal nutrien ke akar rambut.
  • Menghalang keguguran rambut / perapi rambut.
  • Tanpa bahan kimia (ujian makmal).
  • Mudah digunakan (cucian syampu).
  • Tahan lama, tidak pudar.
  • Jimat masa, dapat digunakan di mana-mana jua.


KANDUNGAN KRIM UBAN

  • Cocunut Nucifera Oil
    Vitamin E yang terkandung di dalamnya dapat meremajakan, menjaga kelembapan dan keknyalan rambut dan kulit kepala. Ia sangat baik untuk masalah rambut kering dan kerosakan rambut akibat pewarnaan dan sinaran matahari.
  • Hibiscus Rose Sinensis
    Digunakan sejak turun menurun bagi menghitamkan dan menyihatkan rambut oleh masyarakat di Asia Pasifik.
  • Oleo Europaea Oil
    Memberikan penampilan rambut yang sihat dan tidak kering. Mencegah kerosakan yang ditimbulkan oleh radiasi sinar ultra violet pada rambut dan kulit kepala serta menghilangkan kelemumur.
  • Limau Purut
    Dapat membantu mengurangkan rasa sakit kepala.
  • Biji Betik
    Membantu menghitamkan rambut.
  • Daun Bunga Raya
    Membantu mengatasi masalah keguguran dan melembutkan rambut.
  • Minyak Kelapa Dara
    Membantu menghasilkan sumber vitamin E bagi pertumbuhan rambut baru.


ORDER SEKARANG

Krim Uban Zulaikha (100g)
RM68.00 (Semenanjung Malaysia)
RM72.00 (Sabah/Sarawak)
Caj Penghantaran Pos Laju RM10.00

Untuk membuat pesanan, sila emailkan ke zyorder@gmail.com


Detail :http://www.1ads.my?action=ClassifiedDetail&id=209&iklantitle=Tiada+Lagi+Uban+Dengan+Krim+Uban+Zulaikha

No comments:

Post a Comment