Tuesday, May 29, 2012

Pendaftaran Streamyx, About Unifi, Unifi, Mendaftar Unifi , Mendaftar Streamyx, Register Unifi, Register Streamyx, Pendaftaran Unifi

Pendaftaran Streamyx, About Unifi, Unifi, Mendaftar Unifi , Mendaftar Streamyx, Register Unifi, Register Streamyx, Pendaftaran Unifi
Posted by info@daftarunifi.my from Kuala-Lumpur

UniFi

Inilah dunia anda. Kehidupan lebih pantas dengan UniFi Jalur Lebar Berkelajuan Tinggi

UNIFI merupakan perkhidmatan Jalur Lebar Berkelajuan Tinggi yang terbaru di perkenalkan di pasaran.  Kini, ramai individu, syarikat dan organisasi bukan bermotifkan untung telah beralih ke perkhidmatan jalur lebar UNIFI.  Sekiranya anda belum pernah mendengar tentang perkhidmatan UNIFI, maka, anda patut mengambiltahu tentang kelebihan perkhidmatan ini kerana telah ramai yang menggunakannya dan memberikan respon positif kepada perkhidmatan ini.

Servis ini di perkenalkan dengan 3 jenis pakej bagi pengguna individu/rumah dan 3 jenis pakej bagi perniagaan.  Kelajuan muat turun / muat naik yang di tawarkan 5Mbps, 10Mbps dan 20Mbps.


Kesemua pakej-pakej kediaman yang di sediakan dicaj mengikut pakej dan tiada caj berasingan bagi talian tetap. Pakej perkhidmatan Jalur Lebar digabungkan dengan Talian tetap dan menawarkan kadar panggilan terendah mengikut KADAR RATA 10 sen/min ke telefon mudah alih dan talian tetap lain di seluruh Malaysia.  Disamping itu, pakej ini juga didatangkan bersama 15 saluran HyppTV PERCUMA dan banyak lagi saluran PREMIUM / saluran berbayar pada kadar RM3 bagi setiap saluran.

Ini merupakan satu tawaran yang amat menarik pada harga yang amat munasabah, wajar dimiliki bagi setiap isi rumah.




\"\"
Kenali perkhidmatan kami, permohonan di terima seluruh Malaysia. Urusan kami pasti telus dan terurus dan berpengalaman lebih 5 tahun.

\"\"
Dapatkan hadiah percuma bernilai RM200 dengan mendaftar sekarang. Kempen hebat ini akan berakhir tak lama lagi, bertindak sekarang!

\"\"
Berbagai pakej pilihan di sediakan ikut kesesuaian, kehendak dan budget anda, setiap pakej akan layak mendapat hadiah dari kami.

\"\"
Daftar sekarang, kami akan memproses permohonan anda secepat mungkin, tidak perlu membuat sebarang pembayaran semasa pendaftaran.


Untuk maklumat lanjut dan untuk mendaftar, hubungi:

 

iXpert Internet Services

7-1, Jalan Semenyih Sentral 8,

Semenyih Sentral, 43500 Semenyih, Selangor

Tel: 03-87248777     Faks: 03-87249777   Hotline: 019 254 0005

Email: info@daftarunifi.my


Detail :http://www.1ads.my?action=ClassifiedDetail&id=609&iklantitle=Pendaftaran+Streamyx%2C+About+Unifi%2C+Unifi%2C+Mendaftar+Unifi+%2C+Mendaftar+Streamyx%2C+Register+Unifi%2C+Register+Streamyx%2C+Pendaftaran+Unifi

No comments:

Post a Comment