Thursday, May 31, 2012

PROGEN khas untuk mereka yang mementingkan kesihatan diri dan kecantikan.

PROGEN khas untuk mereka yang mementingkan kesihatan diri dan kecantikan.
Posted by progen2u@dr.com from World

Kandungannya yang berkhasiat dengan kaedah pengilangan Islamik dan menitik beratkan kebersihan dan halal sesuai dengan kehendak syariat di samping bacaan terapi 30 juzuk Al quran sesuai dengan kehidupan hari ini. Untuk kehidupan Yang yang seimbang dari segi rohani dan jasmani

   

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
   

Selamat datang ke dunia progen2u.com.

   

Adakah anda rasa kurang ceria ,muka kusam,letih,otak kurang cerdas wajah nampak  lebih tua dari usia ? Mungkin juga kadang-kadang anda sukar melelapkan mata selepas seharian bekerja. Keadaan ini disebabkan faktor pemakanan,tekanan kerja serta tidak cukup rehat.

Perkara ini adalah serius kerana selain  mengurangkan keyakinan,ia juga boleh mendatangkan penyakit.Bagi mengembalikan semula keyakinan diri anda,syarikat  Progen Industries mengeluarkan produk PROGEN khas untuk mereka yang mementingkan  kesihatan diri dan kecantikan.

Rasa PROGEN yang sedap seperti jus epal membuatkan ramai pelanggan merasa senang mengambilnya setiap hari.Dengan hanya dua sudu dua kali sehari untuk dewasa ia dapat membantu mencerdaskan minda,melambatkan  proses penuaan disamping menganjalkan kulit serta melembabkan kulit wajah.

Anda juga akan sentiasa merasa kenyang dan menikmati tubuh yang cergas.Ini kerana kandungannya terdiri dari bahan-bahan yang cukup baik  seperti KOLAGEN,ACAI BERRY,GINGKO BILOBA,PEGAGA,KISMIS SPRIRULINA DAN MADU,

PROGEN juga baik untuk anak anda terutama yang masih belajar kerana dapat membantu mencerdaskan minda berikutan produk ini juga ada terapi Al-Quran didalamnya,disamping dapat melembutkan hati dan mengurangkan kedegilan yang ada pada anak-anak yang bermasaalah.

Kanak-kanak disyorkan mengambil satu sudu dua kali sehari.

Disamping itu PROGEN juga baik untuk  anda yang  mengamalkan diet sehat.Di samping memudahkan  dan melawaskan pembuangan  air besar.PROGEN juga dapat  membantu mengurangkan  nafsu makan  dan berat  badan.

Produk Progen Industries dihasilkan daripada 100% herba, pati buah-buahan dan pati bunga-bungaan TANPA mengandungi bahan kimia yang boleh memudaratkan kulit dan tubuh badan. Dengan pengawalan & penyelidikan yang rapi kami adalah untuk memastikan mutu serta kualiti produk yang dihasilkan mencapai standard yang TINGGI serta TERJAMIN SELAMAT. 

Produk Progen Industries dihasilkan menerusi proses kelulusan dan pendaftaran produk di Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan, Kementerian Kesihatan Malaysia. 

Produk Progen Industries produk khusus untuk mereka yang inginkan penampilan yang cantik, bijak, cergas sihat dan bertenaga. TANPA perlu was-was!! Produk Progen menjamin kepercayaan dan keberkesanan 100%. Anda pasti bangga dengan keputusannya!!

   
1O Sebab Kenapa Anda Mesti Amalkan Progen Setiap Hari
   
Berikut adalah sebab-sebab kenapa anda perlu menggambil progen setiap hari. Sila Klik Sini Untuk Mengetahui Tips Berikut.

Detail :http://www.1ads.my?action=ClassifiedDetail&id=629&iklantitle=PROGEN+khas+untuk+mereka+yang+mementingkan++kesihatan+diri+dan+kecantikan.

No comments:

Post a Comment