Monday, September 10, 2012

Peluang Untuk Usahawan Wanita - Fenomena Perniagaan Fesyen & Trend Terkini

Peluang Untuk Usahawan Wanita - Fenomena Perniagaan Fesyen & Trend Terkini
Posted by info@sophieshopperz.com from Selangor

Peluang keemasan yang perlu diambil oleh setiap usahawan wanita!!

Satu perniagaan Fesyen & Trend terkini yang memberi pulangan lumayan.

Daftar sekarang di:


Fenomena Baru!

Kami mencari 1500 orang usahawan wanita bakal jutawan yang berminat tentang fashion dan tren terkini, bergabung untuk menjadi satu empayar perniagaan yang kukuh. Kami berikan bimbingan berterusan dan membantu anda mencapai kejayaan. Istimewa sekali, kami hadiahkan modal permulaan, tinggal 1255 orang sahaja lagi, rebut peluang sekarang.

\"\"

SOPHIE SHOPPERZ

SOPHIE SHOPPERZ diwujudkan sebagai sebuah platform pembangunan usahawan SOPHIE PARIS MALAYSIA dibawah rangkaian kumpulan usahawan SOPHIE SHOPPERZ.

 

Konsep fesyen sebagai perniagaan adalah satu konsep yang amat menarik dan ianya mampu memberikan impak yang besar kepada kita sebagai usahawan SOPHIE PARIS MALAYSIA kerana secara tidak langsung sudah menjadi kebiasaan setiap lelaki atau wanita memperuntukkan sebahagian dari wang mereka untuk membeli belah setiap bulan. Daripada satu kebiasaan, ianya boleh ditukarkan kepada kebiasaan luarbiasa yang menjana pulangan berlipat ganda kepada setiap orang. Perniagaan ini boleh dijalankan oleh sesiapa sahaja dan tidak kira dimana anda berada samada anda bekerja sepenuh masa, berniaga sendiri, surirumah atau pelajar kolej. Anda boleh melakukannya sepenuh masa atau separuh masa mengikut masa anda. Caranya amat mudah:

Kami sediakan modal permulaan untuk anda, iaitu pendaftaran keahlian SOPHIE PARIS MALAYSIA (tawaran hanya untuk 1500 orang pertama di sekitar Lembah Kelang SAHAJA).
  • - Anda tidak perlu mengeluarkan duit lebih untuk berbelanja setiap bulan hanya beli apa yang anda perlu, sekurang-kurangnya RM150.00 setiap bulan.
  • - Buat jualan kepada rakan-rakan dan kenalan anda mengikut budjet mereka.
  • - Ajak juga rakan-rakan menjadi usahawan SOPHIE PARIS MALAYSIA.
  • - Hanya pada bulan pertama, pastikan jumlah pembelian kumpulan anda mencecah RM300.00 untuk melayakkan anda mendapat kenaikan peratusan bonus.
  • - Anda akan menerima ganjaran bonus mengikut pangkat dan jumlah keseluruhan pembelian rangkaian anda setiap bulan.

 

Anda tidak perlu bimbang tentang rangkaian produk kerana SOPHIE PARIS MALAYSIA:

  • - Menyediakan promosi lebih dari 400 produk setiap keluaran katalog
  • - Sentiasa menyediakan rekaan-rekaan unik dan terbaru setiap bulan
  • - Apa yang menariknya, rekaan kesemua barangan SOPHE PARIS MALAYSIA adalah berteraskan rekaan Perancis, negara kelahiran bagi ramai pereka fesyen antarabangsa yang terkenal.
  • - Setiap 45 hari katalog beserta kempen baru akan di lancarkan.
  • - Harga barangan yang ditawarkan juga amat berpatutan dan berkualiti.

 

Jadi, tunggu apa lagi? Peluang ini masih baru di Malaysia dan kita mempunyai peluang yang amat besar untuk menjana pendapatan. Ayuh jadi antara 1500 orang usahawan wanita yang terawal di dalam rangkaian SOPHIE SHOPPERZ, DAFTAR ONLINE dan mulakan perniagaan fesyen anda sekarang juga!

Detail :http://www.1ads.my?action=ClassifiedDetail&id=1505&iklantitle=Peluang+Untuk+Usahawan+Wanita+-+Fenomena+Perniagaan+Fesyen+%26+Trend+Terkini

No comments:

Post a Comment