Wednesday, September 26, 2012

Tawaran pinjaman wang kepada individu dan perniagaan

Tawaran pinjaman wang kepada individu dan perniagaan
Posted by richardnounagnon@yahoo.fr from Kuala-Lumpur

Bonjour Madame / Monsieur,
Anda memerlukan pinjaman wang antara individus menghadapi masalah kewangan akhirnya memecahkan kebuntuan yang menyebabkan banque-banque, dengan penolakan ne permohonan anda kredit?
Saya seorang Pakar kewangan individus yang Mampu untuk membuat pinjaman dalam jumlah yang anda perlukan dan dengan syarat-yang syarat membuat hidup anda lebih mudah. Berikut adalah Kawasan-Kawasan di mana saya Boleh membantu anda:
* Kewangan
* Harta Tanah Sedia
* Pelaburan Pinjaman
* Auto Pinjaman
* Hutang Penyatuan
* Talian Kredit
* Gadai Kedua
* Pengambilan kredit
* Pinjaman Peribadi
Anda berada di sûr, dan dilarang banque anda tidak memihak kepada banque Atau anda lebih baik mempunyai Projek dan memerlukan pembiayaan, kredit Buruk Atau memerlukan wang untuk membayar milliards, untuk melabur dana perniagaan.
Jadi, jika anda memerlukan pinjaman Tunai tidak teragak-agak untuk menghubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai terma saya sangat menggalakkan.
Jadi saya penyelesaian kepada masalah kewangan anda Saya menawarkan 5000 € hingga 1.500.000 €. Jaminan lihat baik.
PS: Saya juga mengambil bahagian dalam Projek-Projek pelaburan yang menguntungkan baik saya mohon anda untuk memberikan saya cadangan (perkongsian)
NB: Tiada Siapa yang serius tidak Menahan diri

Detail :http://www.1ads.my?action=ClassifiedDetail&id=1606&iklantitle=Tawaran+pinjaman+wang+kepada+individu+dan+perniagaan

No comments:

Post a Comment