Tuesday, January 17, 2017

TCE Tackles @ Angpow Giveaway

TCE Tackles @ Angpow Giveaway
Posted by tcetackles@gmail.com from Kedah

\"\"

Bermula 18 Januari 2017!
TCE Tackles @ Angpow Giveaway

TCE Tackles kembali dengan tawaran hebat dan hadiah menarik sempena Angpow Giveaway bermula 18 Januari sehingga 8 Februari 2017 bagi meraikan sambutan Tahun Baru Cina. Dengan setiap pembelian bernilai RM 100 dan keatas, anda akan mendapat rebat tunai sebanyak RM 5 dan rebat tunai RM 15 diberikan untuk pembelian sehingga RM 200 dan keatas. Anda berpeluang mendapat rebat tunai maksimum sehingga RM 30 untuk setiap perbelanjaan RM300 dan keatas di semua cawangan TCE Tackles Malaysia.

Untuk pemegang kad keahlian TCE Tackles,anda berpeluang menikmati mata ganjaran berganda dengan setiap pembelian sepanjang promosi ini berlangsung. Berbelanjalah dan gandakan mata ganjaran anda sebanyak mungkin.

Membeli belah minimum RM 150 dan keatas dan anda berpeluang untuk menyertai Cabutan Bertuah Prosperity sebagai tanda penghargaan atas sokongan anda kepada kami. Pelbagai hadiah yang lumayan mungkin menjadi milik anda untuk dibawa pulang termasuk sebuah kayak berjenama Tcamp serta banyak lagi hadiah menarik. Jangan lepaskan tawaran hebat ini dan kunjungi kami untuk peluang memenangi hadiah menarik sempena Angpow Giveaway hanya di TCE Tackles.


Detail :http://www.1ads.my?action=ClassifiedDetail&id=0&iklantitle=TCE+Tackles+%40+Angpow+Giveaway

No comments:

Post a Comment