Tuesday, August 4, 2015

bizz tanpa modal copy dan paste saja

bizz tanpa modal copy dan paste saja
Posted by sayutidin79@gmail.com from Kedah

Selepas hari raya ni Banyak Yang Perlu Kita Fikirkan. Macam-macam Hutang Yang Perlu dijelaskan. Hutang Perabot, duit ansuran rumah Yang dah terpakai yalah Masa nak buat Persiapan raya hari tu Bukan tak utama Ingatkan dunia..ini Bila dah kembali ke Dunia Realiti barulah pening kepala nak Fikirkan nak bayar Hutang Yang dah bersukacita ke paras hidung .. Aduhai .. geleng kepala sekejap. 

Saya terfikir Bagaimana orang bersetubuh Menghadapi Masalah Ini dan e-mel dari Seorang teman Membuka Peluang Untuk Saya bernafas Dengan tenang. Jadi Saya mahu berkongsi perasaan bebas Hutang Dengan Orang bersetubuh ataupun anggaplah Ini Sebagai Satu Peluang keemasan Yang Meningkatkan Taraf Ekonomi Anda. 

Langkah 1 

Pertama Sekali Anda dikehendaki menghulurkan Sumbangan RM5 Sahaja kpd SETIAP Peserta. Seterusnya, bank-in kpd SETIAP Nama & nombor Peserta yg terdapat pd Senarai Nama Peserta. 

Anda JUGA BOLEH pemindahan Terus Pendapat melakukan (Perbankan Internet) Pindahan dalam talian untuk pihak ke-3, Antara Bank ATAU guna ATM mesin (pemindahan @ deposit.) 

Langkah 2 

Setelah SETIAP Berita Menerima Sumbangan Carian daripada Anda, maka gugurkan Nama & nombor Akaun Peserta 1 Carian daripada Senarai ITU. 

Anjakkan Nama Peserta 2 ke ruangan Peserta 1, Peserta 3 ke ruangan Peserta 2, Peserta 4 ke ruangan Peserta 3, Peserta 5 ke ruangan Peserta 4 dan masukkan Nama & nombor Akaun Anda Pada ruangan Peserta 5 yg Telah dikosongkan tadi. Pastikan Senarai Nama dan nombor Akaun baru ITU lenang Dalam kedudukan yg Betul. 
Pastikan JUGA ianya Tepat Bagi memastikan Tidak berlembutlah sebarang penganiayaan Carian kepada Peserta Zain. 

Langkah 3 

Kalau dulu-dulu, Ramai Yang pos Artikel Ini (Boleh Islam itu pengubahsuaian Period Perlu) ke kumpulan berita, zaman Sekarang ni, Kita Boleh kumpulan post ke facebook ATAU emel saja Carian kepada sesiapa Yang Sesuai dirasakan. Selain ITU, Boleh JUGA menggalakkan Menggunakan WhatsApp, Wechat, Instagram, Twitter dan APA-APA media sosial platform Sahaja Yang Anda gunakan. 

Langkah 4 

-kemudian, tunggulah ctLtRAN Anda Dengan sabar (biasanya 40-50 hari for ganjaran Yang Bupati besar) utk mencapai matlamat Jogja bilamana wang kiriman Carian daripada peserta2 Other program yg menyertai Jogja Akan Anda terima. Semakin Ramai Yang menyertai program Jogja, maka Semakin berkembanglah kedudukan Anda. 

HANTARKANNYA sekarang! 
Masukkan Nama Anda Dalam Senarai dan Anda berniaga Boleh MULA! 

SENARAI NAMA Peserta 
(SUMBANGKAN RM 5 DAHULU pemanfaatan Peserta 1 Hingga 5) 

Peserta NO.1 
BELLOUMI BIN Junit 
PUBLIC BANK : 4696979230 (** Anjakan Nama & above Akaun Peserta 2 ke here) 

Berita NO.2 
KHUSAIRY CHEN 
MAYBANK: 161181024637 (*** Anjakan Nama & above Akaun Peserta 3 ke here) 

Berita NO.3 
Monalisa BINTI SAMAT 
CIMB BANK: 700 686 3311 (*** Tuliskan Nama & above Akaun ANDA sebagai Peserta 4 ke here) 

Berita NO.4
SZAINAL BIN AHMAD 
CIMB BANK: 700 685 9415 (*** Tuliskan Nama & above Akaun ANDA sebagai Peserta 4-baru) 

Peserta NO.5 
MOHAMAD BIN DIN Sayuti
CIMB BANK: 704 816 7869 (*** Tuliskan Nama & above Akaun ANDA sebagai Peserta 5 baru) 
P / S: - PASTIKAN DELETE NAMA Peserta 1 TERLEBIH DAHULU SEBELUM MASUKKAN NAMA ANDA SEBAGAI Berita BARU,-kemudian ANJAKAN Peserta 2 KE 1, Peserta 3 KE 2 DAN Peserta 4 KE 3 

Derma & SUMBANGLAH pemanfaatan Berita TERSEBUT nescaya ANDA JUGA Akan Menerima Derma & Sumbangan SEUMPAMANYA

Detail :http://www.1ads.my?action=ClassifiedDetail&id=6643&iklantitle=bizz+tanpa+modal+copy+dan+paste+saja

No comments:

Post a Comment