Wednesday, August 19, 2015

Khidmat Membuat / Menaip Assignment / Tesis / Jurnal Universiiti, Kolej

Khidmat Membuat / Menaip Assignment / Tesis / Jurnal Universiiti, Kolej
Posted by ejamuan@yahoo.com from Kuala-Lumpur



Kami menyediakan perkhidmatan membuat assignment bagi mereka yang tidak mempunyai masa yang cukup untuk menyelesaikan tugasan. Terbuka kepada pelajar SPM, STPM, SIJIL, DIPLOMA, IJAZAH, dan SARJANA seperti PJJ (OUM, PPG, PKPG, KDP ) dan pelajar SEPENUH MASA:

....untuk sebarang dokumen seperti   Tugasan/\'Assignment\' , Thesis, Jurnal, Homework
, dalam semua bidang termasuk - matematik, hubungan etnik, bahasa melayu, kemahiran berfikir, pendidikan jasmani , pgsr, pendidikan, pendidikan, pengajian perniagaan, pengurusan sumber manusia(hr) , coding terutama c#, vb, c++ atau java programming , perakaunan, kewangan (konvensional & islamik), ekonomi, pengajian perniagaan, pengurusan perniagaan, pentadbiran perniagaan, pemasaran, pengurusan sumber manusia, pentadbiran awam,  pentadbiran korperat,  mass communication,kesihatan dan lain lain lagi.


Syarat tempahan:
·       Tugasan mesti dalam tempoh SEBULAN SEBELUM tarikh hantar kepada pensyarah anda (DATELINE)
·       Pihak kami akan berterus terang sekiranya tugasan itu sangat sukar/tidak sempat untuk dibuat oleh pihak kami demi menjaga kepuasan hati masing-masing, dan deposit anda akan dipulangkan.
·       Harga setiap assignment/tugasan berbeza mengikut kesesuiaan
·       Privasi anda akan dilindungi


Prosedur tempahan, sila rujuk >>> http://j.gs/162639/buattesis



*****Share INFO ini di Wall Facebook Anda !


Detail :http://www.1ads.my?action=ClassifiedDetail&id=6708&iklantitle=Khidmat+Membuat+%2F+Menaip+Assignment+%2F+Tesis+%2F+Jurnal+Universiiti%2C+Kolej

No comments:

Post a Comment